کارگر خالی ماهر باربری/ گروه سه نفره حمل تضمینی یخچال ساید وطن بار شرق

در برخی از موارد شهروندان برای جابجایی یخچال ساید خود نیاز به یک نفر دارند و با این تفکر که در عکس های سایت شما یخچال ساید توسط یک تفر جابجا می شود: نکته اینجاست که این یک نفر با کمک و همراهی و راهنمایی فنی همگروهی های خود ساید را برای یک مسیر هموار و تا کنار راه پله برده و از آن به بعد با هم حمل می کنند و یا برخی از موارد که بعضاً نرده های راه پله ها نامناسب بوده، بنابراین آن یک نفر با کمک دو نفر همراه خود در پاگردها از روی نرده ها انتقال می دهند.

نکته دیگر: در جابجایی استاندارد و ایمن یخچال ساید در راه پله ها بر طبق برچسب روی کارتن یخچال، انتقال عمودی و چندنفری این یخچال ها می باشد.

نکته سوم: در برخی موارد هم شهروندان گفته اند که شما یک نفر ارسال کنید و ما هم دو نفر کمکی داریم: در این مورد باید عرض کنیم که:

منظور از گروه 3 نفره کارگر حمل ساید وطن بار شرق، سه نفر ماهر و باتجربه، ورزیده و باسابقه در جابجایی انواع یخچال ساید در شرایط مختلف و در طول سالیان در امر باربری و حمل اثاثیه و جابجایی تضمینی و تخصصی یخچال ساید و طرح ساید می باشد، که با هم هماهنگ می باشند و وجود یک نفر ناوارد تعادل این جابجایی را بر هم زده و باعث وارد شدن خسارت بر یخچال می شود.

به طور کلی و با توجه به آنچه گفته شد بخاطر هزینه یک نفر کمتری و یا قیمت پایین برخی از باربری ها اشتباه نکنید؛ زیرا بر اساس عرف و تعرفه اتحادیه؛ جابجایی و حمل یخچال ساید سه نفری و بصورت ایستاده باید حمل شود و قیمت پایین خود بیانگر کیفیت پایین جابجایی توسط نیروهای غیرماهر است. زیرا باربری ها حاضر نیستند که خسارت احتمالی وارده بر یخچال ساید مشتری را علیرغم حساسیت و استرس جابجایی آن را فدای مزدی پایین تر از حق الزحمه قانونی خود نخواهند کرد.